Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Amber***
Hotel Gdańsk, Pomorskie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji e-TRAVEL FORUM Warszawa, 29-30 stycznia 2008 roku
2008-02-27 13:01:42


W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie w Hotelu Holiday Inn odbyła się międzynarodowa konferencja e-Travel Forum. Tematem przewodnim było przedstawienie zagadnień związanych z e-commerce w turystyce. Przez dwa dni uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wyzwaniami, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu.

Konferencje jako źródło wiedzy
2009-06-26 12:55:36

W przeciągu ostatnich stu lat ludzkość i jej osiągnięcia dokonały tak wielkich przekształceń, jakie nie wydarzyły się od zaistnienia naszej cywilizacji. Ogólnodostępna energia elektryczna, postęp medyczny, wynalazki i technologie do tego stopnia zmieniły nasze życie, że bez nich nie jesteśmy już w s

Artykuł Konferencje jako źródło wiedzy
„Pracodawcy niechętnie redukują kadry”
2009-07-30 11:35:37

Okazuje się, że większość przedsiębiorstw niechętnie decyduje się na redukcję kadr. Pracodawcy natomiast wskazują na nadmiar pracowników „niewykwalifikowanych” i niedobór specjalistów - wynika z raportu KPMG o rynku pracy przedstawionego na wtorkowej konferencji prasowej.

Konwersacje do kawy gratis
2009-09-15 12:58:09

Czy to możliwe, by do filiżanki kawy zamówić profesjonalnego lektora języka obcego i to w dodatku za darmo? Okazuje się, że tak, a wszystko to w Immersion Club w Sopocie.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia stres w środowisku pracy Zawodowe produkcja Szkolenie o n l i n e

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.